Wednesday, November 6, 2013

Judecati-ma toti

          Printre mii de lumini palpaitoare ce-mi fac ochii sa se zbata spasmodic, ma indrept catre o destinatie necunoscuta. Eu si altii. Altii ce ma judeca. Ma judeca pe nedrept. Ma judeca pentru ca sunt inchisi la minte. Cand se uita la mine vad doar o destrabalata cu parul mov si vestimentatia neagra. Dar eu merg in ton cu muzica si cu hainele negre. Fiecare nota suparata a chitarilor electrice, fiecare nota captata de instrumente al caror scop este sa inregistreze aceste sunete pentru ca apoi sa le imparta muritorilor de rand printre care ma numar si eu. Pasesc ritmic in ton cu aceste sunete emanate de castile mp3ului meu. Pasesc si cu fiecare pas mi se umple pieptul de o energie aproape orgasmica. Si pe masura ce secundele trec, pe masura ce energia se acumuleaza asteptand sa fie eliberata in punctul culminant al melodiei, eu simt ca pasesc pe cranii si le sfaram in mii de bucati! visez ca pasesc pe cadavrele celor ce ma judeca si le zambesc obscen. Le trag si cate o privire, la fel de obscena, caci sunt o nimfomana a suferintei lor. Se uita dezgustati pe langa privirea mea maniacala, sau poate se uita FIX in ochii mei, cu sfidare de bovina tampa. Si se uita, se uita, indelung si tamp. Tamp, TAMP!!! Si nu as vrea nimic mai mult in acele momente decat sa eliberez acea energie din mine asupra acestor oligofreni cu care zilnic trebuie sa ma confrunt. Legea. Doar ea ma tine de la a actiona conform ideilor si principiilor mele.
          Toate babele cu ochii strambi in cap ce merg cu gura deschisa, toti cocalarii borati ce se holbeaza si rad ca si cum as fi vreun clown. Uneori mai au si impertinenta de a urla "moartea! satana!" Pai cum frate, tu esti atat de bazat pe tine incat sa razi in fata mortii si a lui Satan? Esti atat de convins, in pula mea, ca ai actionat conform religiei tale? Esti sigur ca nu ai incalcat legile dumnezeului tau? Parca tu erai ala care "a aruncat primul piatra" dat fiind ca ma judeci asa cum o faci, parca tu erai ala care "si-a ranit aproapele", parca tu erai cel ce "nu si-a onorat parintii" cand i-a mintit si le-a furat din casa ca sa isi ia droguri pentru a-si ucide singurul neuron ce - saracul - pluteste singuratic in neantul neurocraniului tau. Si cate si mai cate nu ai facut tu. Chiar sunt sigura ca deja te-ai futut desi nu esti casatorit. Iar eu, eu nu pretind ca sunt ceva ce nu sunt. Eu din punctul vostru de vedere sunt o mare pacatoasa, dar sunt mai blanda decat voi, mai inteleapta, mai intelegatoare, mai empatica si mai umana.
          "De ce esti asa? Da' tu esti in toate mintile?" si ma rog de ce nu as fi in toate mintile? Pentru ca iau pisici de pe strada, le duc la veterinar si platesc costurile din buzunarul meu, ori am grija de ele o perioada pana le gasesc un camin? Pentru ca am o viziune complexa asupra vietii? Pentru ca nu consider sexul oral a fi o injosire? Pentru ca orice vietate are o esenta energetica ce trebuie conservata si respectata? Pentru ca sunt bisexuala? Pentru ca am luat droguri? Pentru ca mi-ai spus ca nu intelegi nimic din ce scriu, ca e "prea complex" pentru tine? Pentru ca ma imbrac in negru? Pentru ca atunci cand iubesc, as face orice pentru cel ce-l iubesc? Pentru ca sexul este pentru mine o nevoie animala a omului ce nu coincide cu iubirea? Pentru ca nu ma limitez? pentru ca...nu iert?
          Oamenii astia sunt problema societatii noastre. Ei si limitarea lor. Sunt constransi de preconceptii, dar lor le este bine acolo. Cat timp se conformeaza au un locusor in sanul societatii, dar stiti, mie nu imi place la inghesuiala. Sunteti deja prea multi acolo, iar eu nu suport mirosul de transpiratie si imbecilitate.
           Astazi a plouat seara, cand ma intorceam acasa. Imi curgeau picaturile de ploaie pe fata, machiajul negru imi era scurs si parul imi era ud. Ascultam "The art of suicide" a lui Emilie Autumn si nu ma puteam gandi decat ca sunt perfecta asa cum sunt. E adevarat, nu in ochii societatii, ci in ochii mei. Si ma enerva fiecare plod hipster ce trecea pe langa mine, fiecare emo kid ce ma privea adulator, fiecare metalhead ce incerca din rasputeri sa nu ma priveasca pentru ca, hei! eu nu sunt nimic special :)) fiecare baba cu balele la gura, fiecare tiganoi ce se holba insistent, fara nici cea mai mica jena, fiecare pitipoanca ce se crede sfanta desi s-a futut cu un numar considerabil de tiganoi.
          Si ajung acasa, uda si infrigurata. Ce bine ca nu am luat cutitul cu mine, altfel nu as fi ezitat sa il infing in primul nemernic ce m-ar fi abordat, asa cum am mai facut inainte. Nu sunt in toate mintile zici? XD Asa e. Am atatea minti incat unele mi-au iesit din cap, dar inca mai plutesc in jurul meu, comparativ cu ei, care, mintisoara le sta lejer in capul mic.
           Prea multi prosti. Unde e ciuma bubonica, cand ai nevoie de ea?
           Judecati-ma toti...

No comments:

Post a Comment